Ervaringen van klanten

Ervaringen met Newasco voor thuis

Op de toekomst voorbereid

“Toen Jacques het ziekenhuis in moest, viel het mij op hoe druk ik was met heen en weer rijden van en naar het ziekenhuis. Het huishouden gaat ook door en als je dan wat ouder bent, wordt dat zwaar. ‘Newasco voor Thuis’ beviel ons meteen goed.” Corry stopt nu alleen nog het beddengoed in de was, maar als het straks niet meer kan geven ze al hun was mee. “Tja, dat heet op de toekomst voorbereid zijn”, zegt Corry, “De was wordt weer binnen neergezet. Het zijn altijd vertrouwde gezichten en de service is erg toegankelijk.”

Altijd een vertrouwd gezicht

Mevrouw Uding kwam voor het eerst in contact met Newasco via Matchpoint. “Er werd een dagje naar het Rijksmuseum georganiseerd door Newasco, voor mij en andere bewoners. Door mijn progressief MS ga ik snel achteruit en heb dus hulp nodig met de was. “De Hoop” klonk bekend en vertrouwd van vroeger, dus heb ik het geprobeerd. Het bevalt erg goed. Ik krijg alles altijd keurig schoon gedroogd en gestreken terug en ben zeer tevreden.”

Ik heb mijn weekend terug!

De heer Saaltink is met zijn gezin klant van het eerste uur. “Ik wilde het een keer proberen. Ik kan de was nog prima zelf doen, maar het geeft zoveel gemak om de was uit te besteden. Het wassen en strijken was altijd een weekend klusje. De service en het contact is optimaal én het weekend heb ik teruggewonnen, het kan niet beter!’’

Flexibele dienstverlening

Mevrouw van de Rijst heeft sinds een zwaar auto-ongeluk hulp nodig bij de was. Via de organisatie Leef3.nu is ze bij ‘Newasco voor Thuis’ terecht gekomen. “De was- en strijkservice is voor mij een uitkomst. Ik stop al mijn wasgoed in de waszak. En mocht ik het nodig hebben, dan kan ik extra beddengoed bestellen. Nu breng en haal ik graag zelf de was. Maar als ik niet meer zelf kan rijden, neemt Newasco dit van mij over. Hoe fijn is dat?”

Artboard facebook google+ instagram linkedin maps pinterest twitter vimeo youtube world